EN
PL
UK
DE

Klauzula informacyjna Żabka Nano sp. z o.o. dla Uczestników, którzy dokonali zakupów w Sklepie bezobsługowym

1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Żabka Nano Sp. z o. o. („Administrator”) z siedzibą w Poznaniu (61-586) przy ul. Stanisława Matyi 8. Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail kontakt@zabka.pl, formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej przesyłanej w SMS po zakupach, telefonicznie pod numerem +48 61 856 37 00 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Pani / Pana dane osobowe obejmujące: numer telefonu, kwota zakupów, informacja o zakupionych produktach w Sklepie bezobsługowym oraz adres e-mail i treść złożonej za pośrednictwem strony internetowej Żabka Polska Sp. z o.o. reklamacji (w przypadku reklamacji dotyczącej wad produktów zakupionych w Sklepie bezobsługowym), zostały nam przekazane przez Żabka Polska sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (61-586), ul. Stanisława Matyi 8 (dalej: „Spółka”).
3. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

a) udokumentowania sprzedaży i doręczenia dokumentu sprzedaży w związku z zawartą z Administratorem umową sprzedaży – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z przepisów podatkowych oraz przepisów o rachunkowości;

b) rozpatrywania reklamacji – podstawą prawną jest niezbędność do wykonania umowy sprzedaży, której jest Pani / Pan stroną;

c) ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń albo obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obronie interesów gospodarczych Administratora.

4. Pani / Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do rozliczenia umowy lub rozpatrzenia reklamacji. Okres przetwarzania może każdorazowo zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
5. Pani / Pana dane osobowe mogą być przekazywane dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rachunkowe oraz podmiotom świadczącym wsparcie administracyjne na rzecz Administratora.
6. Przysługuje Pani / Panu prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania.
7. W przypadku, w którym Pani / Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z Pani / Pana szczególną sytuacją.
8. Jako że Pani / Pana dane są przetwarzane w sposób zautomatyzowany na podstawie niezbędności do wykonania umowy – przysługuje Pani / Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczył/a Pani / Pan Administratorowi, tj. do otrzymania ich od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Może Pani / Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych.
9. Przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. W Polsce właściwym organem jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zabka Nano
Więcej o Żabce NanoRegulamin i polityka prywatności

Żabka Polska Sp. z o.o.
Poznań, ul. Stanisława Matyi 8, 61-586
nano.zabka.pl